30 Kasım 2010 Salı

Spor Toto Süper Ligi 14.Hafta

Pazar gecesi Facebook'ta "Bucaspor haftayı 3 puanla kapatarak Galatasaray'la arasındaki puan farkını 6'ya indirdi." diye yazdım. O an şaka yapıyordum ama bugün sakin kafayla düşününce bu sezon sonuna kadar Galatasaray için küme düşme lakırdılarını bir süre daha edebileceğimiz kanısındayım. İlk yarının son maçlarını Kasımpaşa, Gençlerbirliği ve Konyaspor gibi düşmeme mücadelesi veren takımlarla oynayacak olan Galatasaray'ın puan kaybetmeyeceğini kim söyleyebilir.
Pazar akşamı oynanan derbi sonrasında ligin üst kısmı bana göre şekillenmiştir. Lig sonuna kadar ilk beşteki takımların mücadelesini izleriz. Yarıştan ilk kopanlar tecrübe eksikliğiyle Kayserispor ve sakatlık sorununu aşamazsa Beşiktaş olur.
Düşme hattının son 10 yılın en çekişmeli halini alacağını da düşünüyorum bu sene. Kasımpaşa yine öne geçtiği bir maçı kazanamadı. Bucaspor haftalar sonra kazandı. Ligin son 5 sırasındaki takımlar dışında kalanlar arasında bir tek Karabük için düşer diyebilirdik sezon öncesi ne varki oynadıkları futbolun karşılığı 7. sıradalar şuan.
Rakiplerinin birbiriyle oynaması Fenerbahçe'nin aradaki puan farkını kapatmasını sağladı. Haftaya Beşiktaş-Bursaspor, bir hafta sonra Gaziantep-Kayseri maçları ilk yarı sonunda Fenerbahçe'nin yerini de belli etmiş olacak. Haftayı 1 golle kapatmış olsada 103 gollü sezondan daha iyi bir istatistiğe sahip Fenerbahçe. Bu hafta gol yememiş olması defans zaafiyetini çözdüğü manasına gelmiyor. En büyük avantajı takımdaki sakatların büyük ölçüde iyileşmiş olması. Son bir tahminde daha bulunup bu haftanın değerlendirmesini bitirmek istiyorum. Fenerbahçe ilk yarıyı Trabzon'un arkasında averajla Bursaspor'un önünde 2. bitirir diyorum.

Hiç yorum yok: