28 Eylül 2010 Salı

fenerbahce.org İSTİFA

Bu kaçıncı post blogta resmi siteyle ilgili, bu kaçıncı rezillik. Sabahtan beri tüm haber kanallarında bir Högh haberidir gidiyordu. Duyduğumda gözlerim dolmuştu benimde. Sevmemek mümkün müydü böyle bir adamı. Üzüldüm yazılanları okuyunca. Sonra blogtada birşeyler yazayım istedim ki baktım bir sürü dost zaten yazılması gerekeni yazmış bloglarında. Resmi sitede geçmiş olsun mesajı yayımlandı sonra. "Högh'ün rahatsızlığının artarak sürdüğünü öğrenmenin derin üzüntüsünü yaşıyoruz." diyerek. Antu.com'da benzer bir mesaj yayımladı. Sonrasında nasıl akıl ettilerse Metin Şen telefonla Högh'e ulaşıyor. Ve bu komedi sona eriyor. Antu.com her ne kadar resmi taraftar sitesi olsa da beni çokta bağlamıyor yaptıklarıyla. Ama fenerbahce.org benim için Fenerbahçe Spor Kulübü demektir. Ben bu sitede gördüğüme, duyduğuma, okuduğuma inanırım. İnanmak isterim. Ama son dönemlerde arka arkaya öyle tuhaflıklara imza atılıyor ki resmi sitede inanılır gibi değil. Ya bu sitenin sorumlusu, editörü, çalışanı her kimse haber kaynaklarınız nedir? Högh'ün ağır hasta olduğunu kim söyledi size? Yada hangi internet sitesinde okuyup inandınız? Aman ayıp olmasın geçmiş olsun mesajı yayımlayalım zihniyeti yerine neden Högh'e ulaşma gereği duymazsınız? Bırakın bu dostlar alışverişte görsün vefalılığını. Biraz samimi olun ama en önemlisi biraz adam olun. Milyonlarca kişinin okuduğu sitede çalıştığınızı, sorumluluğunuzun aldığınız maaşlarla sınırlı olmadığını fark edin. Yaptıklarınıza laf eden rakip takım taraftarları ile bu yüzden defalarca tartışan ben, bu defa en ağır sözleri söylüyorum size. Bu haltı beceremiyorsanız istifa edin. Bu ülkede bu işi hakkıyla yapabilecek bir sürü adam var. Amatörce uğraştığımız bloglarımızdaki özenimizi bile resmi sitede görememeye başladık. Her gün yalanlamaktan bıkmadığınız spor medyasını bu defa referans alıp haber yapıyorsunuz. Yaptığınız haberi Antu.com yalanlıyor. Dünyadan haberiniz yok peki birbirinizdende mi haberiniz yok be kardeşim.

1 yorum:

GÜRAY İŞDAŞ dedi ki...

Fenerbahçe Spor kulübü içinde,medya bölümünde,inanmak istemesek de tamamen GS li çalışanlar var.FB tv deli İhsan Topaloğlu'ndan başlayarak.Daha önce Ercan Saatçi kasedini hepimiz hatırlıyoruz.Hal böyle olunca,sabotaj olarak olamsa bile bilinçaltında birçok hata gerçekleşiyor ve özensizlik devam ediyor.Üzerine zaten başkanımızın da işbilmezliği eklenince,durumumuz böyle oluyor.Sevgi ile kalın...