10 Şubat 2010 Çarşamba

Haftanın İncileri

"Eskişehirspor taraftarının Okwuwanne'yi oyundan almam sırasında gösterdiği tepkiye anlam veremiyorum. Okwuwanne, ikinci yarının ilk 10 dakikasından sonra 'Beni oyundan al, çok yoruldum.' dedi. Hiçbir antrenör iyi oynayan bir futbolcusunu oyundan çıkartmak istemez. Seyircinin tepkisi çok yanlış. Benim sezon sonu sözleşmem bitiyor. Sezon sonuna kadar sabretsinler" Rıza Çalımbay-Eskişehirspor Teknik Direktörü
"Rıza istifa" diye bağıran Eskişehirspor tribünlerine Rıza hocanın cevabıdır. Futbol kültürünün en iyi olduğu şehirlerden birinde olanlar buysa gerisini düşünmek bile istemiyorum.
"Anadolu takımları 4 büyüklerle oynadığı maçlarda psikolojik olarak otomatikman geri çekiliyorlar. Anlatmamıza rağmen bunu yaşıyoruz. Fenerbahçe'yi çok rahat yenebilirdik. Fenerbahçe'yi her zaman böyle yakalayamazsın" Ziya Doğan-Diyarbakırspor Teknik Direktörü
Ziya Hocam iyi hoşta maç boyunca Fenerbahçe kalesine kaç defa geldin kaç şut çektin. Fenerbahçe'den böyle puan alabilirsin ama kazanmak için biraz daha pozitif futbol oynaman gerekiyor.
"Düzkoşuspor, G.Saray'a karşı" Uğur Meleke-Milliyet
Uğur Meleke'nin Galatasaray'da 2 yılda iyileşemeyip gönderilenlerle takviye ettiği Düzkoşuspor takımının 11'i; Ufuk, Sabri, Servet, Gökhan, Hakan, S.Çalık, Linderoth, Kewell, Alpaslan, Jo, Baros. Kendi deyimiyle bu onbir Galatasaray'ı salon futbolu liginde lider yapar ama Süper ligte liderlik getirmiyor.
"G.Saraylı taraftarların çok sevdiği yöneticilerinin yaptığı transferler rezalet. G.Saray gibi büyük bir takımın, iddialı bir takımın en az 4-5 tane hücum oyuncusu olması lazım, forvet oyuncusu olması lazım ama yok. G.Saray'ın ilk 11'ine ve yedeklerine de bakarsak bu takımın 2. olması bile zor" Rıdvan Dilmen-NTV Spor
Bu konuyla ilgili daha önce yazdığım bir postu paylaşmak istiyorum sizlerle. (Bkz. Galatasaray'da Forvet Hattı)
"Senede bir böyle gol atıyorum" Ayman Abdülaziz-Diyarbakırsporlu futbolcu
İnsanın Ayman değil de çok afedersiniz "Hayvan" diyesi geliyor. O nasıl bir şuttu öyle. Hepimiz seyrettik. Volkan dahil.
"Olayların sorumlusu olan ve maç bittikten sonra bile kabadayılığa devam eden Özden'e TFF büyük bir ceza vermelidir. Çünkü bu gibi görüntülerin Türk futbolunda yeri yok" Muhsin Ertuğral-Sivasspor Teknik Direktörü
Muhsin hocanın daha önce hakem ve federasyon ile ilgili konuştuğuna rastlamamıştım. Eğer bir şey söylüyorsa mutlaka doğrudur diyebileceğim bir kaç adamdan biridir Türk futbolunda.
"Merkez Hakem Kurulu'na seslenmek istiyorum: Bu takım deneme tahtası değil. Tüm genç kardeşlerimizin bizde maç yönetecekleri şartı yok. Kaybedilen puanlar çok can yakıyor" Yılmaz Vural-Kasımpaşa Teknik Direktörü
Hocam seni bu memlekette kimse anlamıyor. Anlayan da yanlış anlıyor.

Hiç yorum yok: