13 Şubat 2010 Cumartesi

Alex'in 11'i

Fenerbahçe takımının kaptanı Alex de Souza FBTV'de yeni yayınlanmaya başlayan Feneronline programında kendine göre bu sezon Süper Lig'in en iyi 11'ini belirlemiş.
Volkan-Gökhan Gönül-Bilica-Lugano-Hakan Balta-Keita-Emre-Cristian-Özer-Arda-Makakula(Semih)
Ve eklemiş;
"Öncelikle şunu söylemeliyim, bu on biri yapmak için çok fazla düşünme şansım olmadı. Siz söylediniz ve aklıma ilk gelen isimleri söyledim ama bu kadroda yer alabilecek daha fazla oyuncu var. Ben ilk aklıma gelenleri sıralıyorum;Volkan Türkiye'nin tartışmasız en iyi kalecisi, sağda Gökhan Gönül 4-5 sene içerisinde ikinci ligde gelip önce Fenerbahçe'nin ilk 11'ine sonra da milli takıma yükseldi. Daha çok çalışırsa daha iyi yerlere gelebilir. Diego Lugano ve Fabio Bilica stoperdeki isimler. Lugano ne kadar azimli ve hırslı olduğunu gösterdi. Bilica gecen sene en iyi stoperdi. Sonra zaten Fenerbahçe'ye transfer oldu. İyi bir ikili oluşturuyorlar o da hırsı isteğiyle bunu hak ediyor. Hakan Balta sol bekte başarılı, ön libero Cristian ve Emre bana göre Türkiye'nin en iyileri. Cristian defansif Emre de ofansif yükü sırtlıyor. Sağ açıkta Keita ilk geldiği andan itibaren iyi işler yaptı. Solda Özer bu mevkide iyi oynuyor, İnanılmaz kaliteli kumaşı var, bence iyi çalışırsa ileride sadece Türkiye'de değil dünyada adından çok söz ettirir, Türk futbol tarihine damga vurur. Arda şu anda Türkiye'nin en iyi Türk futbolcusu. Kaliteli ve verimli bir oyuncu. Kendine bakarsa yolundan sapmazsa çok başarılı olur. Forvet olarak burada Makakula'yı söyledim ama Türkiye'den bir karma yaparken benim için Semih'i söylememek olmaz. Semih de çok kaliteli bir oyuncu. Makakula hem rakip kaleye hem de kendi kalesine attığı gollerle hak ediyor listede yer almayı."
Bu 11'de üzerinde hemfikir olunabilecek isimler Volkan, Gökhan Gönül, Emre, Arda ve Makakula gibi duruyor. Diğer isimler fazlasıyla yoruma açık. Bir 11'de ben yapayım bari.
Volkan Demirel-Gökhan Gönül-Lugano-Ferrari-Sol bekim yok-Arda-Emre-Ernst-Volkan Şen-Alex-Makakula (Sercan)

Hiç yorum yok: