29 Mart 2010 Pazartesi

Kanarya Değil ŞAHİN

Galatasaray maçlarında tüm Fenerbahçe'lilerin değişime uğradığı bilinen bir gerçek. Daum'un maçtan önce yaptığı "Derbide işim kolay. Oyuncuları ayrıca motive etmeye gerek yok" açıklaması, doğruluğunu dün akşam gösterdi. Bu oyunculardan biri var ki diğerlerinden bir adım öne çıkmayı başarıyor Galatasaray maçlarında. Taraftarın en sevilmeyen Fenerbahçeli oyuncu sıralamasında her daim zirveyi zorlayabilen Selçuk Şahin'den bahsediyoruz. Selçuk hakkındaki fikrimi beni daha önceden takip edenler bilir. Bilmeyenler buradan öğrenebilir. Ya da buradan. Neyse lafı uzatmayalım "şahin bakışlı" dün akşam neredeyse Kadıköy'den vurduğu şutla ezeli rakibi bir kez daha yıktı. Golü dışında Emre'siz orta sahada da harika işler yaptı. Maçtan sonra sevgili dostum Hakan aradı ve maç öncesinde Daum'la Selçuk arasında geçen diyoloğu aktardı.
Daum: Selçuk topa bu ayağınla vuracaksın.
Selçuk: Hangi ayağımla hocam?
Daum: Sağ ayağınla evladım.
Selçuk: Bu mu hocam?
Daum: Offff. Biri bana pembe bir bez getirsin işaretleyeyim şu ayağı.
Selçuk: Tamadır hocam. Unutmam bununla vuruyorum değil mi?
Daum: Eveeett. Vur da nereden vurursan vur.
- Sonuç Selçuk işaretli (!) ayağıyla 35 metreden vurur ve golünü atar.

1 yorum:

hakang dedi ki...

kardeşim bloğunda yer almak güzel.
hakan