23 Aralık 2010 Perşembe

Duracaksan Böyle Dur

"Çok gençtim. Her kulüp peşimdeydi. Ciddi ciddi Beşiktaş'a gidiyordum. Korktum. Heybetinden çekindim. Baba Hakkı'nın olduğu yerde belki elim ayağım birbirine dolanır dedim ve Beşiktaşlı olmaktan vazgeçtim."
"O gün gelmedin ya dert değil, bu gün ta cevahirimizin ortasındasın. Saygına hürmetimiz var! Geçmiş olsun." ÇARŞI

Metin-Ali-Feyyaz'larla, Süleyman Seba'larla imrendiğim Beşiktaş, yıllar sonra gerçek "Beşiktaşlı Duruşu" nu gösterdi. Beşiktaşlılığa yakışmayan şeyler yaptıkça "Beşiktaşlı Duruşu" nu ağızlarına sakız edenlere ders niteliğinde bir geçmiş olsun mesajı yayımlandı Çarşı grubunun internet sitesinde. Ne yazsak eksik kalacak. Emeği geçenlere, böyle düşünebilenlere sonsuz teşekkürler. Nur içinde yat Baba Hakkı, çabuk iyileş Ordinaryus...

Hiç yorum yok: